zenesz_logo.png



A Bereczki Zoltán - Balog László szerzőpáros új dala lesz egy évig a Pringles reklámok hivatalos zenéje. Az egész Európát átívelő, minden felületet lefedő kampányt a londoni Grey reklámügynökség Free Demo pályázatán nyerte el a szerzőpáros.

 

 

Több körös nemzetközi válogató után nagy sikert aratott a Bereczki - Balog szerzőpáros: Choices című daluk nyert, így ez lett egész Európában a Pringles reklámok zenéje 2018. júliustól 2019. augusztusig.

 

„Nagy öröm számunkra, hogy a Grey és a Pringles minket választottak, így egy évig a televíziós és rádióspotokban is a Choices dallamai csendülnek majd fel. A dal munkálatait Amerikában és Magyarországon végeztük, ifjabb Malek Miklóssal közösen” – magyarázta Bereczki.

 

A kampányban való részvételen túl, a londoni ügynökség közreműködésével a dal nemzetközi fronton is jelentős támogatásra számíthat. Több tesztelés után a Deezeren kiemelten jelent meg a szám, valamint az angol ügynökség egy évig az egész világon terjeszti azt. A Choices az Apple Music nemzetközi listáján az első helyen nyitott a múlt héten.


https://open.spotify.com/album/2RBs1kNH698Vp96kQzLWPZ?si=H-x3ruUKTzSvyiR-6UYsNw

https://www.deezer.com/album/68648761

https://itunes.apple.com/hu/album/choices-single/1414397558?l=hu