Fotó: Pooneh Ghana
A bravúros és derűs új dal egy élénk videóval párosul, amely a karantén alatt, kettejük garázsában készült. A Charlie Chaplint idéző képsorokat Japhy Riddle és Callie Day stop motion animációival keltették életre. A track címe egy Beatles dalra utal, mondanivalója pedig emlékeztet arra, hogy a társadalom milyen messzire jutott vagy nem jutott el annak alapján, kinek a történeteit meséli, ünnepli vagy emeli piedesztálra.
Merrill Garbus a következőket mondta a videóról:
„A nowhere, man dal és videó olyan körülmények között készült, mikor azt éreztük, hogy egy szakadék szélén egyensúlyozunk – átvitt értelemben, természetesen. Meg akartam kérdezni: 'Milyen hangosan kell kiabálnom és énekelnem ahhoz, hogy meghalljanak?' És a videó is rákérdez: 'Mi az, amit nem hallok meg?' Reméljük, hogy a zene energiát és a bátorítás erős szelét viszi el azoknak, akik jelenleg az igazságukért kiabálnak és hangosan énekelnek."
A nowhere, man a zenekar 2018-as, negyedik, I Can Feel You Creep Into My Private Life című lemezét követi a sorban. Bár a kiadvány 12 dala komoly, elgondolkodtató témákat feszegetett, felmerültek benne többek között faji, politikai, feminizmussal kapcsolatos kérdések és környezeti próféciák, mégis a Tune-Yards eddigi legközvetlenebb, legpörgősebb, táncra perdítő korongját kaptuk kézhez. Kíváncsian várjuk a folytatást!
https://www.facebook.com/tuneyards